Egy csepp menta

Egy csepp menta

Cuki moment

2014. december 02. - momenta

Ki ül be vasárnap délben egy cukrászdába egyedül?

Én!

És mit csinálok? Jegyzetelek. Papírra? Ááááá nem az sosincs nálam. Szalvétára hmmm az stílusos lenne, de nem. Vettem egy számgyertyát, amit papírzacskóban kaptam meg és arra.

Mit jegyzetelek? Amit sosem szoktam, a következő blogbejegyzés témáját.

Hol van most ez a papír? Hmmmm természetesen valahol Szeged környékén egy hulladékgyűjtőben, mert ma reggel elvitte a kukásautó, amit a forgalomszámláló biztos úr és édesapja szemmel tartott ma reggel.

A számgyertya? Természtesen eltörtem. Nem tudok ilyen dolgokra odafigyelni. Kicsit kapkodós, kétbalkezes vagyok.

Nagyon cuki volt a cuki:

- karácsonyos aztalterítő kék alapon sárga csillagok, az EU-s zászlóra emlékeztetett

- az asztal közepén pink karácsonyi kaktusz cappuccinos bögrében

- kék-fehér karácsonyfa

Az eladók biztos furcsálták, hogy egy 30-as nő beül délben presszó kávét kér üresen és egy figurás katicás mignont, majd leül körbenézelődik és jegyzetelget. Mint egy étteremkritikus :) Vagy rosszabb esetben ellenőr.

De a híres Momena blog szerzője csak egy bevásárlásra kapott kimenőt a nagyitól és lopva, titokban beült  a kedvenc katicás mignonját befalni a cukiban.

Sok ilyen lopott, kicsit elgondolkozós pillanatot kívánok mindenkinek ebben a szép készülődéses időszakban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr316950305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása