Egy csepp menta

Egy csepp menta

Valamiben első

2014. december 18. - momenta

Nem nem nyertem semmiféle aranyérmet mostanában. Ja korábban sem. A sportokban nem mondanám, hogy jeleskedtem, de kitartásom mindig volt/van, ezért volt olyan tanév, amikor minden nap mentem az uszodába és 1,5-2 kilométert leúsztam. Hogy hogy nem lett belőlem Hosszú Katinka? Hááááát

Az elmúlt két év Szentestéje nagyon különbözött az előtte lévő 21-től ;)

Két évvel ezelőtt töltöttem először a szüleim nélkül a Szentestét, csak a párommal, akit akkor mindössze fél éve ismertem, de a világ legtermészetesebb dolgának tűnt, hogy akkor úgy ott kettesben, a közösen kifestett, átalakított lakásban éljük át ezeket a pillanatokat. Hihetetlen jó volt. Karácsony másnapján a szüleimnél készült egy fotó életem addigi legnagyobb szerelmeivel Bélával és Bendegúzzal, amit anyukám e-mailen küldött át nekem és ezt írtam rá vissza a történeti hűség kedvéért 2013. január 19-én:

"megállapítottuk, hogy a miénk is lehetne:)
persze még semmi ilyenről nincs szó!!!!!!"

A 2013-as Szentestén már hárman voltunk (Bazsi október 02-án született, matekosok előnyben, hogy a januári 19-i megjegyzésem mennyire hm....). Azt hiszem ezen nincs mit magyarázni. Igaz, hogy a Szenteste 24-e helyett 25-én volt és a vacsorát sem tudtuk közösen meghitten elfogyasztani teljes mértékben, mert a jól elszendergőnek hitt kiskoma csak "humott" egyet. De ezek a nüanszok csak még emlékezetesebbé teszik az első közös karácsonyunkat a kis lakásban.

Idén is lesz valami első. Augusztusban költöztünk át ebbe a dupla méretű panellakásba, amit nagyon szeretünk. Már nagyon várjuk a Jézuskát, reméljük tudja az új címünket is :).

És jövőre?

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr806995959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása