Egy csepp menta

Egy csepp menta

Hajrá

2015. január 01. - momenta

Az év utolsó napjaiban sok kedves látogatónk volt. 

A pesti barátném megérkezett és megdicsérte a hajam. Csak a fodrászomnak köszönhető, hogy jól vágja a hajam, mert én itthon kiszárítással, beszárításal, vasalással, ondolálással nem sokat törődöm. Magdihoz csak mindig az a kérésem, hogy könnyen kezelhető hajat varázsoljon nekem.

Így másnap reggel, amikor a barátnőm jelezte hajmosási szándékát nem is értettem miért jelenti ezt be, én nem kerítek túl nagy feneket ennek az egésznek, kb 2 perc alatt megvagyok. De már megtanultam, hogy a kommunikáció fontos, mondjunk el mindent a másiknak. Aztán kérte a hajbalzsamot...hmmmm hát az nekem nincs, akkor babaolaj? Ja, hogy van egy 15 hónapos gyerekem elég logikus kérdés, de az sincs. Jön a kérdés Hogy mosol te hajat? Valahogy mégiscsak úgy, hogy tegnap is megdicsérted. Amikor fürdés után testápolót kért és csak babatestápolót tudtam adni már meg sem lepődött. Igen talán így a 33 fele kicsit több kencével kellene felvérteznem magam, de ha jössz hozzám régi típusú házi szappant -hajmosásra is jó - és rengeteg kézműves szappant tudok adni. Na meg fogkrémet is. Ja és Briginek hála micellás vizem is van. Hogy azt eszik-e vagy isszák? ;-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr677028309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása