Egy csepp menta

Egy csepp menta

Jó játék a karkötő

2014. november 10. - momenta

Biztosan többen hallottatok, olvastatok róla -különösen apukák, anyukák -, hogy Varró Dani verse belekerült egy olvasókönyvbe és sokan kiakadtak ezen.

Íme a vers:

Hat jó játék kisbabáknak

Jó játék a cicafarok,
szélte pont egy babamarok.
Én húztam meg, mit akarok?
Jó játék a cicafarok.

Jó játék a mobilteló,
fogalmam sincs, mire való.
Lenyálazom, aztán heló,
jó játék a mobilteló.

Jó játék a laptopkábel,
főleg, ha még nem lopták el.
Négy fogaddal hipp-hopp rágd el,
jó játék a laptopkábel.

Jó játék a lapát,
azzal ütjük apát.
Orrot, fület lapít,
jó játék a lapát.

Jó játék a verseskötet,

van rajta egy teljes köpet.
Átnyálaztam, még egy jöhet,
jó játék a verseskötet.

Jó játék a konektor,
én jöttem rá magamtól.
Beledugom, hol egy toll?
Jó játék a konektor.

Nem vagyok irodalmár, de szeretek olvasni, sőt tudom falni a könyveket és a verseket is szeretem. Bazsival járunk könyvtárba is. Már nagyon korán elvittem, hogy megérezze azt az illatot, azt a hangulatot és most már, hogy nagyobbacska élvezi is, hiszen rengeteget pakolhat :) Ott is.

A vers irodalmi értékéről tehát nem tudok és nem is akarok mit mondani, de szerintem nagyon szórakoztató és vicces verseket ír a Dani. Bélával valahogy Bazsi három hónapos korában találtunk rá, talán mert elkezdett írni a nők Lapjába is, amit rendszeresen olvasok. Ennél a versnél konkrétan jól összenéztünk, hogy mi vár még ránk. És igen eltelt pár hónap és érdekesek a konektorok, pakolja le és fel a könyveket a könyvespolcra, nálunk a telefontöltő kábel a menő. Bár ezer játék van a nappaliban a földön, ha azt meglátja, hogy töltöm a telóm, azonnal odakommandózik és addig rángatja, piszkálja míg meg nem szerzi.

De jó játék a karkötő is, anya menta színű két karkötőjét -amit x évig a tesóm lízingelt- lehet bedobálni, becsúsztatni, elrejteni mindenhova. Ja, hogy három hónapja itt lakunk és az ékszereim még mindig dobozban lapulnak, pedig egy hét alatt mindent kidobozoltunk? Hát igen....Kell nekik egy hely, amit valahogy jól el tudok dugni a kis kíváncsi elől. Ötleteket várok! Persze van egy tök jó ékszertartóm, de arra nem lehet nyakláncokat akasztani, ezt is meg kellene oldani. Mert az a helyzet, hogy ahogy táskákban, ékszerekben sem szenvedek hiányt és nem ismerem a határt :)

Jó játék a karkötő, hová tűnt el lesi ő.

Másnap bújik csak elő, jó játék a karkötő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr16879511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása