Egy csepp menta

Egy csepp menta

Tavasz

2015. március 10. - momenta

Ma délutánra kinéztem magamnak egy programot. A Nők tavasza rendezvénysorozaton Egészséges szexuális nevelés a családban. Ez fél hatkor kezdődött és gondoltam a kisfiammal, aki már lassan másfél éves jól elmegyünk, ismeri a helyet, szereti, biztosan más gyerkőc is lesz ott, legalább egy órát elleszünk ott.

Nők tavasza programsorozathoz öltöztem, szoknyába, magassarkú csizmába. Jó jó tavasz van, de a magas sarkú fekete bokacsizmámat nem is hordtam a télen, gondoltam legalább egyszer belebújok. Igen igen leegyensúlyoztam Bazsival a harmadikról a bringatárolóig, mert hát itt a tavasz bringára fel. Mondjuk a kerékpárom télen sem pihent. Nem voltunk késésben, mert tudtam még be kell iktatni egy pelenkavásárlást is, hiszen mint általában elkövetem ezt a hibát alvás után fedeztem fel, hogy az utolsó pelenkát adtam a gyerekre. Bababolt 10 pelus megvéve, persze Emőke magassarkúban nyomul ki a gyerek az ülésből, be a boltba, a kisfiú a bolt közepére állított gereblyézős, lombseprűs szettet elkezdi kipakolni, az istenért sem lehet elrángatni, így felkapom lazán a hónom alá csapom kilibegek.

hm még tengernyi az időnk.... tegnap megállapítottam, hogy a hajam nem maradhat így tovább, irány egy szépséges szaküzlet, ahol akciós a hajfestékem, ha kettőt veszek, de jéé a pelenka is milyen olcsó na rakjunk csak bele egy csomaggal a kosárba. Felpakolva cuccokkal, gyerekkel, villamosnézés közben elérjük az előadás helyszínét.

Nincs másik gyerek és Bazsi nem akar bent maradni, szóval kint lófrálunk a folyosón, keressük a tikiket és felhívom apát, hogy ha tudja munka után vegye fel és vigye el a gyerkőcöt. A lelkes apuka megérkezik bringa csere és anya egy másfél órát még hallgathatja és élvezheti az előadást. Majd indulás haza lámpák nélkül, férfivázas bringán, szoknyában jó magas sarokban, pelenkástul festékestül kosár nélkül

...az én bringám kontrás, na a Béláé nem...

De hazaértem!

Éljen a tavasz, éljenek a Nők!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr587258443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása