Egy csepp menta

Egy csepp menta

Inszpirászion

2014. december 19. - momenta

Nagyon szeretem a kézműves dolgokat és igen olykor-olykor inkább jobban belenyúlok a pénztárcámba, hogy egy-egy egyedi darabom legyen. Különösen táska és ékszer mániás vagyok. Nehéz az ellenállás ezen a téren. Már többször reklámoztam a Bödönt, de nem lehet elégszer. Ott ismertem meg Hanga Ágit, aki csodás ékszereket készít, de a bőség zavarában nem vásároltam ott tőle. Aztán egy nap látom, hogy a régi lakásunkkal szemben egy kis tárolóban élet van. Ez az kikerül az utcára, csupa izgi dolog, áll ott egy bringa is..itt bizony valaki kreatívkodik. Bemegyek, kérdezek. Ott találtam a made of love készítőit Ágit. Azaz megpecsételődött a sorsom, ha tudjátok mit jelent ez. A karácsonyi ajándékomat is innen választottam. Képek majd ha megkapom, de nagyon egyedi, nagyon tutti! Csodás kis kincsek rejtőznek nála és néha néha azóta is beköszönünk Bazsival, ahogy ma is.Ági mutat egy csodaszép zöld fülbevalót és azt mondja ezt én inspiráltam. Hosszú, kecses -kiköpött Én -, több gyöngyös. Hogy én inspirálnék valakit? Ezt így karácsonykor is jó hallani. Meghatódtam...köszönöm!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr316997715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása