Egy csepp menta

Egy csepp menta

Örök szerelem

2014. november 05. - momenta

mentacsoki_1415189104.jpg_292x523

Örök szerelmek? Prága, Párizs, a nagymamám rétese, anyukám almás lepénye, a párom, a kisfiam...de most nem annyira fennkölt dologról szeretnék írni csak úgy gombócartúrnésan a csokiról :)

Hát igen jöhet minden mennyiségben és minőségben és ízben és formában. Nem vagyok válogatós. Amíg nem voltam egyetemista el sem tudtam képzelni, hogy valaki hogyan tud befalni egy egész tábla csokit egy ültő helyében. Aztán jöttek a vizsgák, a hosszú tanulások, a hosszú éjszakák és hipphopp megoldottam ezt a gordiuszi csomót én is. Jelzem egyáltalán nem is tartozom a vékony lányok/nők táborába, és "sajnos" az együnk meg egy tábla csokit együltőhelyünkben mozgalomnak az egyetem után is tagja maradtam.

Persze a csokinak sok  jótékony hatása van, de különösen jó amikor egyedül alszol el, majd egyedül is ébredsz, ha a munkahelyeden összebalhéztál valakivel, ha már megint kiakadtál a családodra, ha kint hideg van, ha blogot írsz, ha olvasol egy jó könyvet, ha összetalálkozol egy rég nem látott baráttal, ha moziba mégy és még sorolhatnám. Persze mindezen alkalmakkor egy-egy pohár jó bor sem megvetendő ;)

Életem legmeghatározóbb csokiját 2003 őszén ettem: mozi, utolsó sor, éppen aktuális Harry Potter film. A csoki íze ma is a számban va, pedig nem különösebben extra, nem kézműves, nem 150% kakaó, csak egy mentás ritter sport. Az ízében összeadódhatott, hogy életem első prágai utazásáról hoztam -a cseh vidék első látásra szerelem lett- hogy mellettem ült az akkori szerelmem, na és persze Harry is ott volt :) Azóta többször ettem ilyen csokit, de hiába kerestem azt az ízélményt :(

Így azóta is rendületlenül kóstolok, ízlelek, keresek....

Az elérhető mentás újdonságokat mindig kipróbálom, így nyáron teszteltem a Balaton lime-menta szeletét is, engem hűsített többször is :) Persze ennék sok-sok kézműves csokit is, de nem lehetek telhetetlen. És lassan szerencsére közeleg a tél, amikor is a forró csoki tud legjobban felmelegíteni (ja meg a forralt bor, amit  ahétvégén már elő is állítottunk a hangulat kedvéért) és abból szerintetek van mentás? Miért ne lenne? Csak ajánlani tudom! És ajánlom magamat is, mert a holnapi bejegyzésben valami saját készítésű finomságról szeretnék írni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr236866507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása