Egy csepp menta

Egy csepp menta

Ahogy én csinálom...

2016. március 19. - momenta

Itt a tavasz! Hurrá hurrá! Hátha a blog és én is előjövünk a barlangunkból, mert végre vége a hosszú téli álomnak. A nap is sokkal dinamikusabban kezdődik, ha besüt a nap és persze ha saját "fel sem kell húzni" ébresztőóránk már hatkor indulni szeretne a játszótérre.

Szerencsére szeret takarítani a két és fél éves kisfiunk, így reggeli után rá tudtam venni, hogy forgassuk fel a szobáját fenekestül. Ehhez össze kellett pakolni- ajaj - az apával készített sátrat lebontani, az apával könyvekből készített parkolót lebontani, a sajtreszelőt és néhány egyéb konyhai tárgyat a megfelelő helyére rakni, de Bazsi ilyenkor mindig nagyon lelkes főleg, hogy ablakpucolást is beígértem.

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez a házimunka nem tartozik a kedvenceim közé. Évente kétszer csinálom meg (általában igazat írok itt a blogon hahahaha). Pár hete már közösen lemostuk a nappali ablakát, ami rettentő boldoggá tette Balázst. Most jöhetett az ő szobája. Hát igen, ahogy kinyitottam az ablak szárnyait négy csodálatos poloska tetem tárult elém, pedig esküszöm ki szoktam szellőztetni, de már nem tűntek mai darabnak. Szerencsére van felhúzható szúnyoghálónk és redőnyünk is, amiket szintén ilyenkor nagy lelkesen takarítok. Persze közben figyelnem kell, hogy a kis manó ne borítsa ki a lavórból a vizet vagy éppen ha belemártja a rongyát, akkor ne csapkodjon össze vele mindent, meg ugye neki is spriccelek ablakmosó folyadékot, meg megkeresem a fellépőjét, lehúzom, becsukom, felkapcsolom, lekapcsolom, ahogy a kisherceg kívánja. Az ablaktisztítás minősége...hm igen talán hagy némi kívánnivalót maga után. De együtt csináltuk és pikkpakk kész. Jöhet a porszívózás.

Oh bakker a lámpát nem töröltem le, jófajta ikeás rizslámpánk van mindenhol, ami áh nem kicsit szívja magába a port. Na mindegy muszáj letörölni. De ablakpucolás és a polcok letörlése után? Hát ja és ja és ja....Száll a por száll a por, de nem baj legalább még több értelme lesz porszívózni. De valószínűleg ezek után a pörfikt takarításszervezés után, amikor pár év múlva vissza szeretnék térni a munkaerőpiacra még takarítónőnek sem mehetek el :( 

Rend, tisztaság és jó illat van. Hogy meddig? A rendre elég hamar tudom a választ.

És hogy ma miért pont ilyen takarítós bejegyzés? Mert életem legjobb ablakmosásos délutánját annál a barátnőmnél tölthettem, akinek ma van a szülinapja. Isten éltessen Móni az első szülinapodon az új otthonotokban!

A bejegyzés trackback címe:

https://momenta.blog.hu/api/trackback/id/tr338498338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása